Günün Yemek Molası: Soho

Yaz modumuzun ayarları ile şakalaşan bulutlu Ağustos 2014’ten sonra, Eylül, onu utandırırcasına güneşli günler gösteriyor. Bloğu başlatmanın da etkisi ile algıda seçicilik yaşıyorum. Her zaman gezip gördüğüm yerleri başka bir gözle ve daha bir itina ile gözlemlemeye başladım. Çok güzel şeyler olabilir! Bu yazımı, iphone’umun minicik ekranında yazıyor olduğum için de, şu an kendimi ‘umut veren blogger’ ilan ediyorum.
Maoz Londra, kentin restoran, kafe ve özellikle gay barları ile ünlü Soho bölgesinde. Yolumun üzerine düşen Maoz’un, taze sebzelerle hazırlanmış falafel ve salatalarına karşı koyamadım. Oturduğum yerden de bu kartı yolluyorum. From Old Compton Street with love.

IMG_0398.JPG

Old Compton Street, Foto iPhone4©

daktilobymüge©  Londra Eylül 2014

Bir Cevap Yazın

