Kim bilir nasıl korktun küçük kız! Artık korkma – Özgecan Aslan

Herkes söylemek isteyip de ertelediği şeyleri yazıyor şimdi. Ben de şunu eklemek istedim. Benim çocuğum yok, bu konuda bana pek laf düşmeyebilir. Ama, erkek çocuklarınızı, oğluşum oğluşum diye yerlere göklere sığdıramayıp, sürekli arkalarından götlerini toplamayarak başlayabilirsiniz mesela…

Orta son zamanlarım, lise ilk yıllarım olabilir, rahmetli Gülten Yengem ve Tunç Dayım bizi iftara davet etmişti. Yemeğimiz bitti, kuzenlerim Ercan, A.Caner ve Tezcan’ın, sofradan kalkarken, tabaklarını ve kendi kullandıkları başka ne varsa alıp, mutfağa götürdüklerini ve annelerine yardımcı olduklarını hatırlıyorum. Ağabeyim yok benim ama etraftan nasıl kodlanmışsam (annemden demiyorum dikkatinizi çekerim ), bu görüntü beni çok şaşırtmış ve etkilemişti, çok mutlu olmuştum. Bu kuzenlerimi coğrafi uzaklıktan dolayı çok sık göremiyorum ama kadına ve eşlerine olan saygılarının, “ağam, paşam, pipine kurban” diye diye sevilen, bunun uzun dönemde doğuracağı sonuçlarını farkedemeyen anne-babalar tarafından yetiştirilen yavrulardan çok daha büyük olduğunu tahmin edebiliyorum. Ebeveyn olmak zor olsa gerek, onu doğurmadığım halde ben kardeşime bile kıyamıyorum. Ama biraz kıysak, pipisini değil insanı seven, cinsiyeti, ırkı, dini ayırmayan bireyler yetiştirmeye çalışsak…Başka arzum? mx

ÖzgecanAslan

❤ Özgecan Aslan ❤ – Foto: Web

daktilobymüge© Londra Şubat 2015

Bir Cevap Yazın

